یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

*دردانه قلبم*

روز های سخت

1393/5/12 0:49
نویسنده : مامان
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان از زمانی که برای وجود تو تصمیم گرفتیم 8 ماهی میگذره اما به دلایلی نشد که بشه و در این ماه که اولین اقدام دقیق ما برای وجود تو بود به سفارش یکی از آشنایان از کیت تخمک گذاری استفاده کردم البته دوماه پیش هم اقدام داشتیم که دقیق نبود.خلاصه کیت هارو خریدم و از روز 12 استفاده کردم که جوابش باید طبق نظر خودم روز 14 باید مثبت میشد که نشد منم که ناراحتغمگین

 

 

رفتم یکی دیگه خریدم با ناباوری روز16 مثبت شد وخدا اون شب تو رو به ما هدیه کرد.

دونه سیبم خیلی برات انتظار کشیدم دعا کردم خداکنه که باشی سالم و سلامت به دنیا بیای وعاقبیت بخیر بشی مامانی نمی دونم هستس یا نه دختری یا پسر اما خیلی دوستداریم عشق مامان وباباییمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاطره
12 مرداد 93 11:45
انشالله نی نی شما هم سالم باشه و در اینده فرزند صالحی هم باشه
مامان
پاسخ
مرسی گلم