یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

*دردانه قلبم*

جواب سرنوشت ساز

1393/5/12 11:53
نویسنده : مامان
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان امروز صبح ساعت 9:30رفتم آزمایش دادم و بعد نیم ساعت بابایی رفت جوابش بگیره تا دیدمش داش زیر زیرکی میخندید ولی به من که رسید گفت ناراحت نشی هاچشمک من که از همون اول ته دلم روشن بود یه آرامش خاصی داشتم تا دیدم جواب مثبته اشک تو چشام جمع شد باید امروز وقت دکترم بگیرم ایشالله که سالم باشی مامان جان دوستدارم هرچه زودتر صددای قلب نازت بشنوم گل مامانمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

خاطره
13 مرداد 93 2:27
سلام عزیزم خوبی؟ چقدر جالب شما هم کاشان هستید ؟ من هنوز پزشک خاصی رو انتخاب نکردم . تا یه ماه دیگه .. چقدر خوب که شما هم باردارید تبریک می گم ایشالله به سلامتی