یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

*دردانه قلبم*

خوش اومدی دخترم

1395/1/5 12:32
نویسنده : مامان
545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بعد از یکماه از اومدنت میخوام از ماجرای ورودت به این دنیا بگم.

شما قرار بود 12 بیایی اما من یکشنبه که رفتم دکتر معاینه کرد گفت تا 5 شنبه دنیا میایی و قرار شد پنجشنبه برم بیمارستان .

امادوشبه ساعت 11 شب با درد زیاد از خواب پریدمایندو روز درد داشتم ولی اون شب دردم خیلی بیشتر شده بود شب هم بابا بزرگ اومده بودن کاشون گفتن بیا ببریمت بیمارستان گفتم نه خوبم .اما نصفه شب دیگه دردم زیادتر شده بود مامان جون و بابات بیدارکردم مامانم میدونست که این درد زایمانه تمام وسایل آماده کرد زنگ زدیم عموابوالفضل ورفتیم زایشگاه .اونجا معاینه کردن گفتن 3 سانته وباید بستری بشی نزدیک 12 بود رفتم تو اتاق درد و سرم بهم وصل کردن پیشرفتمعالی بود اما به آخراش که رسید زور نداشتم مامانم هم اونجا بود خیلی خیلی درد بردم شام هم نخورده بودم دو تا خورده بودمکه اونارم برگردوندم .مامان جون که بیرونش کردن پشت در صداممیشنید وگریه میکرد بابایی هم خونه دعا میکرد.خیلی اذیت شدم هرچی زور میزدم نمیومدی بلاخره با کمک ماما ها ساعت 5و 22دقیقه صبح همراه اذان دنیا اومدی.صدای گریت تا چند دقیقهنمیومد منم نگران شدم نگو چون خیلی اونجا مونده بودی نفس کم اورده بودی ومدفوع خورده بودی بلاخره گریه کردی اما کم و ضعیف.خدا رو شکر که سالم بودی .

اینم فرشته کوچولو وقتی اوردنش

 

زیباترین لبخند زندگیم دوستت داریم نفسمبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

محجوب بانو
7 فروردین 95 22:28
سلام عزیزم خیلی خیلی بهت تبریک میگم و بی نهایت برات خوشحال شدم انشالله همیشه سلامت باشید و سال خوبی داشته باشید گل دخملی هم خیلی ناناز هعکسهای جدیدش رو بذار راستی عکس های سیسمونی هم گذاشتی خبرم کن بیام خوشحال میشم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم سلامت باشید شما همسال خوبی در کنار خانواده داشته باشی چشم حتما
مامان امیرعلی
21 فروردین 95 14:07
عززززززییییزززم نازم قشنگم....خدا برات حفظش کنه و صحیح و سالم باشید...ماشاالله ماشاالله مثل گل میمونه ....خیلی خوشحال شدم در کنار فرشته نازت سالی سرشار از آرامش و شادی داشته باشی گلم میبوسمتون
مامان
پاسخ
قربونشما ممنون از لطفطون
مامان امیرعلی
11 اردیبهشت 95 9:12
محدثه جان منتظر دیدن عکس های دختر نازت هستیم...برامون بیشتر عکس بذار...از طرف من ببوسش
مامان
پاسخ
چشم قربون محبتت خانومی
یارا
20 اردیبهشت 95 17:18
قدم نورسیده مبارک ان شا الله همیشه سالم و سلامت و زیر سایه شما باشه.با اجازه لینک شدین