یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

*دردانه قلبم*

مطهره خانم

1395/3/9 14:57
نویسنده : مامان
407 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا برا زردی بستری بودی تقریبا 7 روزتهمحبت

اینم ساعات اولیه تولد

 

توی 36 روزگی گوشت سوراخ کردیم

اولین خنده تو به منمحبت

زیبای من عشق من زندگیمی 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

محجوب بانو
12 خرداد 95 22:06
سلام خواهر عزیزم ماشالله گل دخملی چقدر ناز و بزرگ شده عزیزم آدرستو گم کرده بودم من لینکت میکنم تا بتونم بهت سر بزنم خواهر
مامان
پاسخ
سلام عزیز خواهر قربون شما ناز دختر شما همخیلی بامزه شده همیشه میام به وبت سر میزنم
مامان امیرعلی
16 خرداد 95 14:50
ماشاالله هزار ماشالله...چه نازه...خدا برات حفظش کنه گلم...ماشاالله به چشمهای نازش...از طرف من ببوسش
مامان
پاسخ
قربون محبتت خدا گل پسر شما روهم در پناه امام زمان حفظ کنه
محجوب بانو
24 خرداد 95 3:15
سلام خواهر جونم من دلم براتون تنگ شده خو برامون پست بذار دیگه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم چشم