یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

*دردانه قلبم*

میهمان

1393/8/9 16:44
نویسنده : مامان
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان.زندگیم بدون تو هیچ رنگی ندارد.خدا مرا ببخشد که بعضی اوقات حال خودم نفهمیدم یه حرفایی زدمخجالت اما امشب شب شش ماهه کربلاست خدا بحق این کودک گره مشکلات همه رو باز کنه من دعا گوی تمام دوستانم هستم شماهم برای ما دعا بفرمایید.

از فرشته شدنت یک ماه گذشت...

منتظر دوره پریدیمم خدا کنه زودتر بیاد.جنسیت نی نی های دوستامم مشخص شده بهشون تبریک میگم ایشالله بحق این شبها سالم و صالح باشن.

یه مهمون داریم قراره مادر بزررگ و پدر بزرگت از کرمانشاه بیان دیدنمون... اونم چه دیدنیبغل

خلاصه کاری جز دعا ازم بر نمیاد خیلی خجالت زده ی خدام 

خدایا منو ببخش ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فاطمه ع
9 آبان 93 17:29
سلام محدثه جان غصه نخور فداتشم ان شاا.. که این روزا زود میگذره و نی نی میاد و بعدا این روزا همش خاطره میشه و فراموش دعاگوهستم گلم قراره امشب اگه این حال سرما خوردگی بزاره بریم حرم بیبی معصومه به یادت هستم محدثه جان من از بیبی هرچی خاستم زیر سایشون بهم عطا کرده ان شاا.. حاجت تورم میده گلم
مامان
پاسخ
فدای محبتت فاطمه جون خوشا به سعادتت رفتی حرم مارو یادت نره انشاا... گل دختر شمام یه سلامتی دنیا میاد امیدم به خداست که زود تو دلم جای ی بجه دیگه رو باز کنه
مامان
10 آبان 93 9:19
عزیزم ممنون که بهم سر زدی. عزیزم غصه نخور خدا بزرگ . انشاا... بارداری دوم بدون مشکل میگزرونی و به سلامتی بغلش میکنی. به امید اینکه سال دیگه نی نی نازتو ببری همایش شیرخوارگان حسینی گلم.
مامان
پاسخ
ممنون گلم از دعای شما انشاا...هر که دلش بچه میخواد خدا سالم و صالحش رو بهش بده نی نی شمارم سالم نگه داره
فرزند صالح
11 آبان 93 12:21
سلام عزیزم اجازه هست لینکت کنم؟
مامان
پاسخ
سلام خواهش میکنم
مهربوون
14 آبان 93 13:51
عزیزززم ایشالا که زودی نی نی میاد تو دلت و ب سلامتی بدنیاش میاری... و لحظه لحظت پر میشه از شادی
مامان
پاسخ
فدای محبتت
zahra
16 آبان 93 11:00
سلام فکرکنم نی نی هامون تقریبا باهم بدنیا بیان.خوشحال میشم به وبم بیای.انشا.. بارداری خوبی داسته باشی
مامان
پاسخ
سلام خانمی من نی نیم رو یک ماهه از دست دادم خدا مال شما رو نگه داره
zahra
18 آبان 93 20:25
عزیزم انشاا... به زودی زود نی نی بیاد تو دلت.منم موقعی که باردارشدم اصلا توقعشو نداشتیم اما خدا بهمون نعمتشو داد.توکل به خدا کن
مامان
پاسخ
مرسی از محبتت از دعای شما عزیزم