یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

*دردانه قلبم*

مسافرم

1393/11/5 9:38
نویسنده : مامان
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزک مامان.جات اون بالاها راحته.

این روزها سخت میگذره بعد از عقب افتادن یک هفته ای پری رفتم آمپول زدم و منتظر تشریف فرماییش هستمخندونک

اگر خدا بخواهد و آقا بطلبه 15 راهی مشهدیم .

انشالله برای همه دعاگو خواهم بودزیبا

بقول بابایی بریم از امام رضا بخوایم که شما رو خدا سالم و صالح و به موقع به ماعنایت کنه

خداوندابه شوق تو زنده ام.....

پسندها (1)

نظرات (6)

مهربوون(محیا)
6 بهمن 93 18:26
سلام خانومی ... انشاالله که دست پر بر میگردین از پیش امام رضا .. زیارتتون پیشاپیش قبول باشههههه... سفر خوش بگذره 🌷🌷🌷🌷🌷🌷
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله قسمت شمام بشه
گلابتون بانو
8 بهمن 93 1:04
سلام سایت آموزش بافتنی خواسته بودین. دونه دونه دات کام سایت خوبیه.سایت تبیان رو هم شنیدم آموزشهای خوبی داره. سفرتون به سلامت و التماس دعا.
مامان
پاسخ
ممنونم
مامانِ نی نی
8 بهمن 93 8:56
منم مشهد بودم. دیروز اومدم. واسه همه مامانای منتظر دعا کردم. تورو خدا رفتی مشهد واسه منم دعا کن.
مامان
پاسخ
زیارت قبول دعاگو خواهم بود
فاطمه ع
8 بهمن 93 9:47
سلام محدثه جان خدارو شکر که بهتری رفتی پیش آقا برا منم دعا کن گلم خیلی محتاج به دعا هستم من اومدم بهم سربزن
مامان
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما
ساناز
25 بهمن 93 9:35
سلام عزیزم امیدوارم بهت خوش بگذره و واسه منم خیلی دعا کن انشالله حاجت روا و با دست پر برمیگردی
مامان
پاسخ
سلام خانومی ایشالله قسمت شمام بشه به زودی
مهیار
31 تیر 94 3:03
مطالب وبلاگت قشنگه !
مامان
پاسخ
مرسی