یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

*دردانه قلبم*

دلتنگی..

1393/12/23 18:07
نویسنده : مامان
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم حوبی مامان جان؟

دلم خیلی برات تنگهغمناک اگه بودی دو سه هفته دیگه میومدی دنیا...

بگذریم خیلی تنهام بابا ا صبح که میره تا شب ساعت 7 به بعد که بیاد تنهام.

تو شهر خودم مثل غریبه هامیمونمغمگین خسته شدم از بی کسی .اینهمه فک وفامیل دارم هیچکدوم احوالی از ما نمیپرسن.حتی بعضی ها رو سالی یکبار هم نمیبینم.نباشن بهتره.

خسته ام از زندگی تو این انباری انگار تا بعد عید هم اینجاییم .تو 24 متر جا با اونهمه وسیله.همش به اینور و اونور گیر میکنم .کی روز های شاد و خوش زندگی من میرسه؟

خدا جون به دادم برس

از بیکاری زدم تو کارای هنری اینم نمونه کارام

 

 

 

 

 

 

بله دیگه حرفام تموم شد 

تا هنری دیگر بوسزیبا

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان امیرعلی
26 اسفند 93 14:25
چقدر گلها خوشگل بودند عالیه عزیزم آفرین
مامان
پاسخ
مرسی خانمی
مامان امیرعلی
31 فروردین 94 8:45
محدثه جان خوبی عزیزم چرا خبری ازت نیس و آپ نمیکنی؟؟راستی خونه جدید رفتید؟؟نکنه درگیر اسباب کشی هستی؟انشاالله هر جا هستی شاد و سلامت باشی
مامان
پاسخ
سلام عزیزم این چند وقته نت ندارم هنوز خونه پیدا نکردیم دعا بفرمایید ی سری مشکلات برام پیش اومده به دعا محتاجم انشالله سلامت و خوش باشید
مامان امیرعلی
20 اردیبهشت 94 14:41
عزیزم همه چی رو بسپار دست خدا....توکل به خدای مهربون همیشه دعاگوت هستیم نگران نباش انشاالله همه چی درست میشه یادت باشه این روزها نیز بگذرد پس با توکل و امید و خوش بینی بگذرون هر چی آسون بگیری آسون می گذره...
ساناز
27 اردیبهشت 94 9:20
محدثه جونم؟؟؟؟ کجایی خانم؟؟ خیلی نگرانتم...
مامان
پاسخ
ساناز جان خوبم نگران نباش فقط واسم دعا کن
ساناز
28 اردیبهشت 94 13:26
مرسی جواب دادی انقد امدم سر زدم نبودی کلی نگرانت بودم مواظب خودت باش عزیزمم
مامان
پاسخ
فدای محبتت خانمی
کیان
19 خرداد 94 14:47
به به چه خاله هنرمدی . راستی ببخشید اسم اون گل اولی رو که ساهتید خیلی دوست دارم بدونم. اخه ما تو حیاطمون داریم ولی اسمشونمیدونیم چیه؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم قربون محبتت مرسی که بهم سر زدی اون لاله س فکر کنم