یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

*دردانه قلبم*

خدایا بازم شکر

1393/7/27 16:43
نویسنده : مامان
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته زیباروی من.جات تو دلم خیلی خالیه.اما چه میشه کردبعد از 18روز بی توبودن 18روز غصه خوردن روزنه ی امیدی باز شد.خدا دوباره در رحمتش رو به روم باز کرد 

دیروز 26مهر رفتم پیش دکتر مصداقی نیا وبعد از 2ساعت نشستن رفتم داخل ونگاهی به جواب آزمایش ها انداخت و صورت پراز غم مرا دیدوگفت نگران نباش مشکل خاصی نداری و میتونی بعد از سه ماه جلوگیری دوباره حامله بشی اونجا خیلی هارو دیدم که بارداربودن چند نفرآزمایش آمینوسنتز باید میدادن انشالله که بچه هاشون مشکلی نداشته باشن خیلی حاملگی ها سخت شده.

همه میگفتن حداقل باید 6ماه صبر کنی تا دکتر گفت 3 ماه انگار دنیا رو بهم دادن خیلی خوشحال شدم و بابات ی جعبه شیرینی خرید برگشتیم خونه .

خدایا هزاران مرتبه شکر خوشحالم کردی اما تو رو به علی اصغر قسمت میدم بعد از سه ماه به راحتی باردار بشم آرامش داشته باشم و اینبار سالم سالم باشه فرزندی صالح و پربرکت.خدایاجون خیلی دوستت دارم

محرم امسال هوای دیگری دارد

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاطره
28 مهر 93 0:00
سلام عزیزم ..خوبی؟ این پستت یه کمی دلمو شاد کرد . ایشالله همیشه پر از خبرای خوب باشی.. اصلا غصه نخور .. غصه مانع بارداری می شه .. بیا نذر حضرت علی اصغر کن سال دیگه با کوچولوت نذرتو ادا کنی . نمی دونم طرفای ما نذر شیر برای علی اصغر می کنند شما هم حتما از این رسما دارید بیا نذر کن فدات شم. ایشالله زود زود جواب می گیری
مامان
پاسخ
سلام عزیزم آره اوضاعم کمی بهتر شده قصدشو داشتم نذر شش ماهه امام حسین کنم شمام واسم دعاکنید ایشالله شما و کوچولوتون سلامت باشید
فاطمه ع
28 مهر 93 16:47
سلام عزیزم خدارو شکر که مشکل جدی نداری این خودش جای هزاربار شکر داره حسابی به خودت و همسریت برس تواین چندماه فقط به خودت و شوهرت فک کن تا جفتتون پرانرژی باشید و قوت داشته باشید خودت رو با یه کلاس هنری یا چیزای دیگه سرگرم کن تا کمتر فکرو خیال کنی گلم دعاگوهستیم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خدارو شکر حالم بهتر شده ویلاگت چرا اینجوری شده؟ باشه چشم ایشالله شما ونی نی سلامت باشید
مهربوون
28 مهر 93 17:12
سلام عزیزم...همه مطالب وبلاگت رو خوندم و خیلی ناراحت شدم.... ایشالا ب زودی زود خبر بارداری تواینجا بنویسی .... براتون دعا میکنم....خوشحالم ک حالتون بهتره.... از وبلاگ فاطمه جون وبلاگتون رو پیدا کردم... امیدوارم لحظه لحظه زندگیتون سلامتی باشه و امید ب آینده ای روشن...
مامان
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که به اینجا اومدی گلم از دعای شما انشالله هر که دلش بچه میخواد به این ماه عزیز خدا سالم و صالحش بهش بده از خدا سلامتی و شادی شمارو خواهانم
فاطمه ع
1 آبان 93 17:36
وبلاگم درست شدخودم دسته گل به آب داده بودم
فاطمه ع
3 آبان 93 9:14
قررررربونت بشم عزیزم آره گلم خودم دسته گل به آب داده بودم از کدهای نامعتبر استفاده کرده بودم وبلاگم خراب شده بود همسری به مدیریت پیام داد درست شد ان شاا.. عزیزم قبل از اینکه فسقلی من به دنیا بیاد نی نی تو بیاد تا من شادیم 2 برابربشهدعاگوهستم
مامان
پاسخ
فدای محبتت عزیزم مرسی