یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

*دردانه قلبم*

روزهای بی تو...

1393/7/23 10:11
نویسنده : مامان
167 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز دومیه که برگشتم خونه 15 روز ازفرشته شدنت میگذره مامان جان بی تو خیلی برام سخته بیاد روزهایی میفتم که صبح رو باهم شروع میکردیم سلامت میکردم باهم صبحانه میخوردیم لباسهایی که برات خریدم رو نیگاه میکردیم و چقدر نازش میدادم میوه دلم نازگل چیده شده من هیچ وقت ازیادم نمیری چقدر کوچولو بودی دلم ازاین میسوزه که قلبت کارمیکرد آخه چرا باید ازکار میفتاد.هر وقت میام اینجا داغم تازه میشه بابایی میخواد اینجارو ببنده گفتم نه بهترین خاطراتم رو اینجا دارم امیدوارم چند وقت دیگه دوباره باخبر خوش بیام 

حالاکه یه فرشته پیش خدا دارم دعام زودتر براورده میشه عزیزدلم دعاکن مامان چیزیش نباشه و این ماهها زودتر بگذره وخدا ی نی نی دیگه تو دل مامانی بذاره

 

 

یا امام حسین محرمم نزدیکه دستم بگیر .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه ع
24 مهر 93 16:17
سلام عزیزم دلم خیلی گرفت وقتی تک تک کلماتت رو میخوندم دلم آتیش میگرفت بمیرم برات نمتونم بگم درکت میکنم چون خدا از دلت خبر داره اما حس میکنم چون جفتمون مادریم مخصوصا که کوچولوت با کوچولوی من فقط 10 روز فاصله داشت خدا صلاح بنده هاشو میدونه گلم خودتو نسوزون به خودت و همسرت برس تا ان شاا.. به زودی خدا یه کوچولو نصیبت کنه کاری بجز دعا از دستم برنمیاد گلم مواظب خودت باش
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم فدای محبتت درسته کاری جز صبر و دعا ازم برنمیاد انشالله شما سالم باشید از همدردیتون ممنونم خیلی واسم دعاکنید تازودتر دوباره مادر بشم وخوشی هام برگرده
فرزند صالح
27 مهر 93 14:11
عزیزم خیلی آزمایش سختی شدی، ایشالا خدا پاداش صبرتو بهت میده به بهترین نحو، شک نکن. فقط آروم باش پیگیری کن ببین علتش چی بوده. پارسال یکی از بچه های نی نی وبلاگ مثل همین اتفاق شما براش افتاد. اما تیر امسال دوباره باردار شد. اون پیش متخصص تغذیه رفت و دکتر بهش یه سری دستورات غذایی داده بود که رعایت کنه. فکر کنم برای همین به یه سال نرسیده دوباره حامله شد. نگران نباش ایشالا نی نی شما هم خیلی زود میاد.
مامان
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم دیگه بعد گذشت 18روز آروم تر شدم ایشالله به زودی هر دمون خبرای خوبی برای گفتن داشته باشیم