یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

*دردانه قلبم*

این روزها2

1393/8/30 12:29
نویسنده : مامان
251 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیز مامان نمیدونم کی قراره بیای کنج دلم همدمم بشی  توی این روزهای پاییزی خیلی دلم برات میگیره

جیگر مامانی این روزها دارم میرم کلاس بافتنی تا واسه شما کلی لباس ببافم یدونه کفش بافتم بابایی اینقدر خوشش اومدکه نگو

     

 

 

 

اما پنج شنبه تقریبا ساعت 11شب بود که یهو احساس کردم لباسم خیس شده بدو بدو رفتم دستشویی دیدم بله کل لباسم خیس خون شده تا فرداش همینجوری خون میومد امروز بهتر شدم به یکی گفتم گفت شاید هنوز بقایای جفت مونده تو رحمت باید سونو بدیسوال

بخدا دارم دیونه میشمخطا هر روز ی مشکلی برام پیش میاد فردا باید برم دکتر .مامان جان برام دعا کن که مشکلی نداشته باشم 

خداوندا یاری ام کن ...

 

راستی باباتم میخواد اربعین بره کربلا منم دلم هوایی شده خدا پشت و پناهش باشهمحبت 

بازم هرچی خدا بخواد .خیلی این روزها برای تو فکرها میکنم واسه تربیتت و خیلی چیزای دیگه دلم شور میزنه مبادا نتونم مادری کنم برات خدا به هممون کمک کنه که بچه هامون رو خوب ومحب اهل بیت بار بیاریم

پسندها (1)

نظرات (6)

فاطمه ع
1 آذر 93 8:53
سلام عزیزم خوبی؟ ناراحت نباش عزیزم ان شاا.. که چیزی نیست بدن انسان زمان میخاد تا باشرایط جور بشه مواظب خودت باش مارو بیخبر نزار
مامان
پاسخ
سلام فدات شم مرسی نمیدونم واقعا چه بلایی داره سرم میاد قربون محبتت چشم
منصوره(مامای مهربون)
1 آذر 93 9:38
عززیزززم برو یه سونو بده ممکنه یه مقدار جفت باقی مونده باشه .عزیزم اگه سوال داشتی درخدمتم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی ایشالله که هر جاهستی موفق باشی چشم میرم واسم دعا کنید
فاطمه ع
1 آذر 93 18:48
سلام عزیزم من قم هستم
مامان
پاسخ
وای خوش به سعادتت رفتی زیارت برا منم دعا کن هر جاهستی شاد باشی
مامان امیرعلی
2 آذر 93 9:37
عزیزم انشاالله که چیزی نیس...سعی کن قوی باشی اول از همه روزشمار دونه سیب که فرشته شده رو بردار گلم چون هر بار با دیدنش یاد خاطرات و روزهای تلخ می افتی از اول شروع کن دنیا که به آخر نرسیده انشاالله خدا بهت فرشته های صحیح و سالم و صالح می ده پس خودتو نباز و قوی باش توکل به خدا کن منم برات دعا می کنم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم خدا گل پسری شمارو حفظ کن امیدوارم به کرم خدا مرسی از اینکه به اینجا اومدی
خاطره
2 آذر 93 10:08
نگران نباش تو مادر بی نظیری می شی.. یادت باشه خدا خیلی کریم و مهربونه .. حتما همین روزا فرشته ات میاد تو دامنت
مامان
پاسخ
فدای محبتت خاطره جون از دعای شما
زینب (مادر آرتین)
2 آذر 93 19:13
سلام من مامان آرتينم ممنون كه به ما سر زدي و مطالب وبلاگ و خوندي و انشالله خدا هرچه زودتر مراد دلت و بهت بده مراقب خودت باش
مامان
پاسخ
سلام عزیزم از اینکه اومدی به اینجا ازت ممنونم انشالله که همیشه شادباشید