یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

*دردانه قلبم*

با تو خوشبختم

1394/5/14 10:30
نویسنده : مامان
379 بازدید
اشتراک گذاری

نمیخواستم تا بعد از دادن سونو ان تی چیزی بنویسم چون نمیخواستم خاطرات بد سال گذشته برام مرور بشه اما ...

پنجشنبه 4تیر که هشتم ماه رمضان بود رفتم زایشگاه ازمایش خون دادم و عصر بود که شوهری رفت جوابشو بگیره زنگ زد گفت میگه مبارکه !

اومد خونه با ی پاکت گیلاس و جواب دیدم نوشته بود مثبت

ی حالی بود حقیقتش ما برای بچه دار شدن کار خاصی نکرده بودیم و فکرشم نمیکردم باردار باشم ولی خدا خواست و داد

ازش ممنونم انشالله این نی نی ناز سالم باشه فقط همین ازخدا میخوام

سونو تشکیل قلب هم رفتم گفت همه چیز خوبه 

دیگه اینبار خودم دست خدا سپردم این خانم دکتر با قرص آ اس آ و شیاف مخالفه بر خلاف اون سه تا دکتر دیگم !

منم منتظر اول شهریورم برم برای سونو ان تی و ببینم نی نی در کمال صحت و سلامت داره رشد میکنه تا 12 اسفند که بیاد تو بغلممحبت

این روزها خیلی تنهام مامان که هفته پیش مشهد بودن و شنبه اومدن منم دو روز رفتم پیششون اما الان دلم گرفته دوستدارم خدا کمکم کنه تا این روزهای تنهایی سپری بشه و با اومدن گل دختر یا گل پسرم زندگیمون چند برابر شاد تر و شلوغ تر بشه

شوهری خیلی مراقبمه واقعا ازت ممنونم عزیزم من اگه ی ذره کار بکنم کمرم بشدت درد میگیره حالا تمام کارهای خونه افتاده رو دوشش گاهی هم غذا رو او آماده میکنه 

خدا عشقمون رو همیشه پا برجا نگه داره

واسم دعا کنید تا دردونه مامان سالم باشهبوس

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان سمیرا
14 مرداد 94 11:55
عزیزم مبارک باشه...قرار نیست اتفاق های بد دوباره تکرار بشه...این بار با قبل فرق داره... فرقشم این هست که 12 اسفند یه نی نی ناز می یاد تو بغلت ...دنیات عوض می شه ...میشی یه فرشته که بال نداره اما هر روز با دیدن نی نی نازت تو اوج پرواز می کنی...امیدت به خدای مهربان باشه
مامان
پاسخ
ممنونم انشالله با دعای خیر شما دوستانم این روزها رو پشت سر بذارم
ساناز
14 مرداد 94 21:58
خدا روشکر که قلب دردونه ی عزیزمون داره میتپه هر روز بهت سر نیزدم و شدیدا منتظر آپ کردنت بودم خدا که بخواد کاری انجام بشه شک نکن که میشه. امیدوارم خدا نی نیو حفظ کنه و صحیح و سالم تو آغوش بگیری داروها و مکمل هایی که دکترت میده رو همه رو بخور حتمااااا خیلی مواظب خودت باش
مامان
پاسخ
قربن محبتت ساناز جون شمام خیلی مراقب گل دختری باش
مامان نازی (گل پسرم امیر مهدی )
15 مرداد 94 0:08
سلام عزیزم ایشالله که نی نی صحیح و سالم بیاد بغلت
مامان
پاسخ
ممنونم انشالله
ساناز
16 مرداد 94 14:54
عزيزم من از روزي ك فهميدم باردارم دكتر شياف سايكلوژست بهم داد تا آخر ١٢ هفته.١٥ تا هم آمپول هپارين زدم و قرص دوفاستون كه از ١٠ هفتگي دارم ميخورم و هنوزم روزي ي دونه محدثه جان فقط خيلي خيلي استراحت كن.مواظب خودت باش كار سنگين نكن زياد راه نرو تا ني ني يكم بزرگتر بشه.من تقريبا تا چهار ماه استراحت كامل بودم بعدش يكم ديگه بيرون و اينا ميرم ان شالله ني ني گلمون صحيح و سالم بياد تو آغوشت
مامان امیرعلی
17 مرداد 94 14:58
روزی هزار بار با خودت بگو: زندگی من هر روز از هر جهت بهتر و زیباتر می شه....این جمله خیلی توی روحیه ات اثر میذاره انشاالله ایندفعه همه چی خوبه به دلت بد راه نده بخدا اعتماد و توکل کن
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم چشم با دعای خوب شما