یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

*دردانه قلبم*

بدون عنوان

1394/6/12 11:09
نویسنده : مامان
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این روزها با وجود دردانه قلبم خیلی خوشحالم .سونو ان تی رو دادم و برای هفته دیگه غربالگری دارم.چند شب پیش آبریزش داشتم رفتم دکتر یک هفته بعد از ان تی بود دوباره سونو داد شکر خدا خوب بود ولی باعث شد دوباره روی ماه نازگلم ببینم.

دلم میخواد زودتر بدونم جنسیتت چیه و تکون خوردناتو حس کنم 

دوست خوبم ساناز جون که از تکون خوردن نینیش میگه قندیکه تو دلم آب میشه 

ی هفته خونه مامان خانومم بودم و دیشب برگشتم دلم براش تنگه

تنها دلخوشیم بودنته عزیزم  بابایی که خیلی هوامون داره لب تر کنم خاضره این ی هفتم بهش سخت گذشته حسابی دلتنگ هم بودیم

امیدوارم با اومدنت زندگیمون خیلی پربرکت تر بشه 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان نی نی ناز
12 شهریور 94 11:25
سلام عزیزم... انشالله به سلامتی این دوران رو پشت سر بذاری... هنوز واسه لگد زدنای نی نی کوچولوت زوده...من تازه دارم لگدهای کوچولوی پسرمو حس میکنم..
مامان
پاسخ
سلام خانمی مرسی شماهم ان شالله این دوران رو به راحتی سپری کنی
ساناز
13 شهریور 94 16:37
عزيز دلمممم... عربالگري جنسيت نگفت؟؟ به منم نگفتن اون موقع، خداروشكر ني نيمون سالم و سلامته و ان شالله به زودي تكوناي كوچولوشو حس ميكني عزيزمممم وايه ترشح و اينا فقط استراحت كن منم اوايل اينجوري بودم كم كم بهتر شدم مواظب خودتو ني ني باش واسه ماهم بنويس
مامان
پاسخ
سلام خانمی نه جنسیت نگفتقربون محبتت ایشالله به زودی انیسا جونم دنیا میاد روی ماهشو ببینم
سارا
17 شهریور 94 10:32
آبریزش؟؟؟؟آبریزش چه ربطی به سونو داره؟؟نکنه منظورت ترشح هست عزیزم
مامان
پاسخ
ترشح خیلی روان که مثل اب بود ترسیدم که مایع دورش نباشه سونو دادم تا میزان اب دورش مشخص بشه