یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

*دردانه قلبم*

تپش زندگی...

1394/6/24 9:47
نویسنده : مامان
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل زندگیم.دیروز 23 شهریور رفتم بیمارستان سپاه دکتر تا سونو سلامت و آزمایش غربالگری که داده بودم نشون بدم مامانم اومده بود دنبالم چون یکم دیر رفتیم نیم ساعتی معطل شدم رفتم پیش ماما تاچک بشم گفت ی کیلو قاچاقی اضافه کردی خطا

این روزها همش گشنم میشه بابایی دیگه یک سر تو آشپز خونسخندونک

خلاصه گفت برو رو تخت بخواب.منو میگی تعجب کردم آخه این هفته همش تو فکر شنیدن صدای قلبت بودم فکر نمکردم حالا حالاها بشه .خوابیدم روتخت و اومد ی دستگاهی گذاشت رو شکمم اما صدای قلب شنیده نمیشد گفت نه فایده ای نداره منم نگران شدم فکر کردم دیگه شنیده نمیشه ی دستگاه کوچکتر اورد و اینبار صدای آروم قلب نازنینت اومد صداش خیلی دور بود من نگران بودم که همه چیز خوبه یا..

خیلی لحظه جالبی بود ایشالله 15مهر که برم بهداشت صداش رو برا بابایی ضبط میکنم چشمک

خدا رو همه چیز خوبه فقط درد هایی که بعضی وقتها زیر دلم یا کمرم داره اذیتم میکنه بیشر دراز میکشم فقط از خدا سلامتی و به موقع اومدنت رو میخوام 

برا جنسیتت هم تو سونو معلوم نبود هرکی ی چیزی میگه من میگم پسری بابا میگه دختر 

اسمتم انتخاب کردیم سر فرصتش اونم میگم 

 

لحظه های تنهاییم را با تو پر میکنم تپش زندگی ام متنظر

پسندها (5)

نظرات (4)

ساناز
24 شهریور 94 11:06
سلام عزیزم قشنگترین صدای دنیاس مگه نه؟؟ الهی نی نینون سالم و سلامت میاد تو بغل بابا و مامان نازنینش... دیگه تا مشخص شدن جنسیتش انقدی نمونده بعد دیگه هر وقت بری بیرون چشمت دنبال لباس و اسباب بازیو ... که واسش بخری همین روزا وول خوردناشم حس میکنی مامانیه مهربووون خوب استراحت کن ان شالله دل دردا بعد چهار ماه کم کم بهتر میشن مواظب خودتو نی نی باش
مامان
پاسخ
سلام خانمی آره بخدا که صداش خیلی آرومم کرد مرسی از دعای شما.من برای دو چیز لحظه شمار بودم یکی صدای قلبش دوم تکون خوردنش تا بدنیا اودن آنیسا جونی هم چیزی نمونده ایشالله که با زایمان راحت بیاد
مامان مريم
25 شهریور 94 12:45
الهیییییییییی ایشالا سالم دنیا بیاد یه اسم خوشگل م براش بزاری... ولی یه روزایی میاد که دلت لک میزنه برای این حالت که تو شکمت حسش میکنی!!!!!
مامان
پاسخ
ممنون از دعای شما اره واقعا دلم تنگ میشه
مامانِ نی نی
25 شهریور 94 19:45
چه حس خوبی. قشنگترین صدای دنیاست
مامان
پاسخ
ایشالله قسمت همه بشه
مامان امیرعلی
12 مهر 94 10:18
چه عروسکهای خوشگلی....عالیه مامانی...خداروشکر که همه چی خوبه..خیلی خوشحال شدم...انشاالله روز به روز بهتر و بهتر هم می شی..قدر این روزهای خوب رو بدون و لذت ببر.با صدای بلند باهاش حرف بزن و سوره والعصر هر روز بخون و به شکمت فوت کن خیلی تو آرامش دوتاتون تاثیر داره...شاد و سلامت باشین.
مامان
پاسخ
قربون شما خدا رو شکر روزهای سخت گذشت خدا گل پسری رو برات حفظش کنه