یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

*دردانه قلبم*

بدون عنوان

1394/7/6 17:31
نویسنده : مامان
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .این روزرهای پاییزی رو خیییلی دوستدارم. این روز ها رو با تو بودن آرزوم بود ... 

خدا رو شکر که تو رو به من داد. منم چون نمیدونم جنسیتت چیه نمیتونم لباسی برات ببافم یا بدوزم اما..

 

 

این دوتا عروسک گوگولی رو بافیدم .امیدوارم  خوشت بیاد .بابایی که پسندیدزیبا

الان دام کیک درست میکنم خیلی هوسم شده بودخوشمزه 

چهار ماه رو بسلامتی گذروندیم و وارد ماه پنجم شدیم شیرین تر از عسلم ان شالله بقیه اش هم با آسونی بگذره و به سلامتی دنیا بیاییبوس

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانِ نی نی
7 مهر 94 14:41
چه مامان با سلیقه ای. ان شالله به سلامت بدنیا بیاد.
مامان
پاسخ
قربون شما ایشالله نی نی شمام سالم بیاد دنیا
ساناز
7 مهر 94 14:46
سلام عزیز دلم مامان مهربون و با سلیقه... ان شالله نی نی صحیح و سالم میاد و با عروسکای نازش بازی میکنه کی جنسیتش مشخص میشه خانومی؟ من خیلی وقته آپ نکردم میدونم...زایمانم دو روز جلو افتاد...پس فردا، ان شالله فردا پست میزارم مواظب خودتو نی نی باش
مامان
پاسخ
سلام خانومی هرچی باشم به پای سلیقه شما نمیرسم برا سونو سلامت رفتم جنسیتش مشخص نبود دو هفته دیگه میرم ان شالله به راحتی زایمان کنی و نینی سالم باشه ی روزی دلت برای تو دلی بودنش تنگ میشه