یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

*دردانه قلبم*

اولین تکون خوردن

1394/7/23 9:42
نویسنده : مامان
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم.گل مامان.

این روزها حسابی داری دلبری میکنی هازیبا تو هفته نوزدهم بودی که تکون خوردنات شروع شد البته فکر میکنم از 18 هفته بود ولی من خوب حسش نمیکردم اما الان ملموس تر شده 

 14مهر واسه تعیین جنسیتت رفتیم سونو.من چقدر از صبحش با شما صحبت کردم که حسابی بچرخ تا معلوم بشه ناز دختری یا گل پسر اما....

وقتی سونو کرد گفت پشتش به دستگاهه و معلوم نیست اما به دختر میخوره

منم که حسابی از دستت کفری بودم آخه 30 هزار شد پول سونوت.شاکی

خلاصه هی بابایی میگفت حالا که چیزی نشده مهم اینکه سالمه

راست میگه اما من آروم نمیشم دوباره دکتر که برام سونو بنویسه خندونک 

از شوخی گذشته تو تنها امیدمی که زندگیمون از این خلوت خودش در بیاد.از بچگی همیشه دورم شلوغ بوده شما ی خاله و سه تا دایی داری 

اما از وقتی ازدواج کردم فقط منم و بابات.دوری از خانواده خیلی سخته تو بد ترین شرایط کسی رو جز بابایی ندارم غمناک بازم خدارو شکر 

ان شالله تو با قدمای کوچولوت خوشی های زیادی رو با خودت بیاری دختر زیبای منبوس

 

پسندها (4)

نظرات (5)

ساناز
23 مهر 94 15:11
سلام عزيزم اي جووونم...تكون خوردناش قشنگترين حس دنياس مگه نه؟؟ الهي هر چي كه هست صحيح و سالم و سلامت بياد تو بغلت مامان مهربوووون...
مامان
پاسخ
سلام خانمی خیلی حس بی نظریه ان شالله قسمت همه بشه قربون مهربونیهات گل دختری چطوره؟
محجوب بانو
24 مهر 94 12:30
سلام عزیزم خیلی ممنون که اومدی پیشمون خیلی خوشحالمون کردی گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم کل وبلاگ خوشکلت رو خوندم، کلش رو واقعا روزهای پرفراز و نشیبی داشتی عزیزم انشالله نی نی نازتون به سلامتی بدنیا بیاد
مامان
پاسخ
سلام خانومی از اینکه ی دوست خوب دیگه داشته باشم خوشحال میشم آره روزهای سختی رو پشت سر گذاشتم اما به فضل خدا بلاخره قراره همه چیز بهتر بشه ان شالله روزهای شادی رو برای خانواده سه سفرتون آرزو دارم
مامان امیرعلی
26 مهر 94 7:39
عزیزم انشالله هر چی که هست صحیح و سالم و صالح باشه....مواظب خودت باش و از حس زیبای مادر بودن لذت ببر.....انشاالله خدا به همه آرزومندان فرزندی سالم و صالح بده ....تو این روزهای عزیز برا همه منتظران دعا کنیم برا سلامتی همه بچه ها هم دعا کنیم شما الان یه فرشته تو سینه داری برامون خیلی دعا کن....منو و امیرعلی رو هم از دعا بی نصیب نساز...ممنون
مامان
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برم چشم من همیشه برای هه دعا میکنم انشالله خدا دامان همه رو سبز کنه ان شالله هرچی از خدا میخوای بهت بده
محجوب بانو
3 آبان 94 18:54
سلام عزیزم انشالله که خدای مهربون همیشه عزیزاتون رو براتون حفظ کنه باز هم پیشمون بیا عزیزم، خیلی خوشحال میشیم
مامان
پاسخ
سلام بانو ممنون از دعای خوبت چشم حتما
مامان مبینا
5 آبان 94 0:36
مامان خانم تولدت مباااااااااااااااااااااااااارک ایشالله نی نی صحیح وسالم بیاد بغلت عزیزم
مامان
پاسخ
ممنونم بانو