یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

*دردانه قلبم*

تعیین زمان تخمک گذاری

1393/5/14 10:11
نویسنده : مامان
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این پست رو برای خانم هایی میذارم که دوست دارن زودتر مامان بشن.من خودم رشته دبیرستانم تجربی بود ومعلم زیستمون میگفت کسایی که دوره پری شون 28 روزه است روز14روز تخمک گذاریه تو اینترنتم کلی گشتم دیدم اونم همینو میگه که برای اطمینان یک شب قبل وبعدش هم مهمه خلاصه ما هم دوبار همین سه روز رو اقدام داشتیم امانشد منم که خیلی عجول بودم زود ناامید میشدم تا اینکه تست تعیین زمان تخمک گذاری مکس14 رو خریدم و از روز 11استفاده کردم اگه خریدین بهتر که هر روز سر یه ساعت خاص استفاده کنین من ساعت 11 استفاده میکردم 5روز اول جواباش منفی بود دیگه ناامید بودم تا اینکه همسری رفت با اصرار یکی دیگه خرید خلاصه روز 16 و17و18جوابش مثبت شد(روزی که نزدیک میشه یه تخمک گذاری خط بالایی کم رنگ میشه و همون روز تخمک گذاری هر دو خط یه جور میشن و کم کم دوباره کم رنگ میشه از زمانی که دو خط افتاد هر چند کم رنگ حتما اقدام داشته باشین +توکل) وما هم  اقدام داشتیم و با توکل بر خدا این چند شب هم تموم شد حالا باعنایت خدا عزیز مامان توی دلم جا گرفته از وقتی که شروع میکنید برای اقدام هرشب تا شبی که بفهمید باردارید یانه حتما حدیث کساء رو بخونید خیلی عالیه انشالله همه دوستانم به زودی خبرای خوشی داشته باشنمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (0)