یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

*دردانه قلبم*

روزهای سخت 2

1393/5/18 11:35
نویسنده : مامان
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جان.خیلی دلم گرفته. این روزهاخیلی سخت میگذره.تواین چهارسالیکه من وبابات یکی شدیم سه بار خونمون رو عوض کردیم چون مستاجریم.هرسال دغدغه پیداکردن خونه ارزون وجابه جا شدن واذیت کردنای صابخونه وبد بودن خونه خیلی اذیتم کرده امسال هم باید جابه جا بشیم اما خونه خیلی گرون شده وپول ما هم...

راستش کمی از دست بابایی دلگیرم چون زیاد به فکر خونه نیست.نه میتونیم زمین بخریم نه میتونیم اجاره بدیم حقوق بابایی هم خیلی کمه.

 

ومن همچنان به خدایم ایمان دارم ازش خواستم باوجود تو زندگیمون رونق بگیره کار بابایی درست بشه بتونیم ی خونه از خودمون داشته باشیم.امیدوارم...

این روز های سخت هم میگذرد... 

 

 

اینم اولین لباسهایی که مادرجون وقتیکه فکر میکردم تو رو دارم واست خریدمحبت

پسندها (8)

نظرات (8)

مامانی و بابایی
18 مرداد 93 12:26
عزیزم فکر نکن همه چی درست میشه به قول قدیمی ها دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره انشاالله نی نیت که بیاد با خودشم کلی برکت میاره.
مامان
پاسخ
مرسی م شمام برامون دعا کنید
مامان یه پسر بازیگوش
18 مرداد 93 12:28
مباااااااركه
مامان
پاسخ
ممنون
فاطمه ع
18 مرداد 93 14:49
ان شاا.. عزیزم ماهم وضعیتمون مثل شماست ان شاا.. همه مستاجرا خونه داربشن
مامان
پاسخ
انشاا...
فاطمه ع
18 مرداد 93 14:53
خدا فسقلی تو برات حفظ کنه چقد خوب که نی نی هامون باهم همسنن عیدی شماهم شیرین
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم منم وقتی وبلاگتون رودیدم خوشحال شدم که ی همدل پیداکردم
مامان گل نسا
18 مرداد 93 17:57
ان شالله نی نی تونم به دنیا میاد.بغلش میکنی بوسش میکنی لوسش میکنی.تازه اونوقت که متوجه میشی برکت یعنی چی؟!
مامان
پاسخ
ایشالله ممنون که به ماسرزدین خدا گل دخملتون روحفظش کنه خیلی نانازه
خاطره
19 مرداد 93 2:38
سلام عزیزم هیچ کسی تو دنیا بی مشکل نیست دعا می کنم خیلی زود مشکلاتتان بر طرف بشه چرا جاهای ارزون قیمت مثل مسکن مهر رو امتحان نمی کنید؟
مامان
پاسخ
سلام خانمی خیلی ممنونم به اونجام فکرکردیم اما برامون جور نشد وراهش هم کمی دور بود از لطفتون ممنونم
مامان آینده
19 مرداد 93 8:35
روزهای سخت می گذره و مهم اینه که چقدر همدلیتونو حفظ کنین... انشاالله با اومدن فرزندتون برکت زندگیتون بیش از این میشه... لباس هاشم قشنگن...مبارکش باشه
مامان
پاسخ
خیلی متشکرم انشالله به همین زودی قسمت شمام بشه
ثنا
19 مرداد 93 17:37
سلام وبلاگت خیلی عالیه من دنبال می کنم انشاالله مشکلت حل شه ما هم برات دعا می کنیم حالا می خوای اسمش رو چی بزاری؟ دتخله یا پسل؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنونم از لطفتون اگه دخمل بود مطهره اگه پسل بود مصطفی