یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

*دردانه قلبم*

اولین دیدار با دکتر

1393/5/21 18:58
نویسنده : مامان
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دونه سیبم.خوبی مامان جان.امروز رفتم دکتر تا ببینم وضعیتم چطوره.بعد از یک ساعت معطل شدن گرمای حسابی خوردن رفتم تو اتاق خانم دکتر سوالاتم پرسیدم و واسم ی سونو نوشت که باید سه شنبه هفته دیگه بدم.تا اون هفته که بخوام روی ماهتو ببینم بی قرارم نازدونه مامان.محبت

از وقتی فهمیدم که تو به جمع دونفرمون اضافه شدی لحظه شماری میکنم تا این 9ماه زود رد بشه تا زودتر ببینمت عزیزم.بابایی که خیلی نازت میخره هنوز هیچی نشده تو رو بشتر از مامان دوست دارهدلخوربوس

پسندها (1)

نظرات (5)

ثنا
21 مرداد 93 23:42
انشاالله که سالم باشه من براتون دعا می کنم آخه سالم بودن بچه مهم ترین چیزه که زندگی رو شیرین می کنه پسر یا دختر بودنش زیاد مهم نیست اونو خدا تعیین میکنه خدا کمکتون کنه
مامان
پاسخ
خیلی ممنونم از لطفت ثنا جون آره منم فقط دعام اینکه سالم باشه
fatima
22 مرداد 93 15:15
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. ایشاله که به سلامتی به دنیا بیاد. لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید و نظر بدید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......
مامان
پاسخ
سلام خیلی ممنونم چشم حتما
فاطمه ع
23 مرداد 93 10:53
آره گلم نی نی هامون زیاد فرقی ندارن 2 هفته فاصله دارن از این به بعد حالت تهوه میاد سراقت زیاد بهش توجه نکنی بهتره میوه بخور روزی 1 لیوان یا2 لیوان شیر ان شاا.. قلب نی نی مثل نی نی من زود تشکیل بشه تا استرس نگیری گلم
مامان
پاسخ
شکر خدا تا الان تهوع نداشتم.مرسی از توصیه هاتون میوه که خیلی میخورم صبح ها بعدنماز خیلی ضعف میکنم. واسم دعا کنید خیلیی استرس دارم انشالله نی نی شماهم سالم باشه و به سلامتی دنیا بیاد
فاطمه ع
6 شهریور 93 10:26
سلام گلم چه خبر از نی نی؟؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم خوبه رفتم سونو گفت همه چی خوبه و قلبش هم میتپه مرسی
فاطمه ع
7 شهریور 93 18:05
خدارو شکر عزیزم مواظب خودت باش