یکی شدن مایکی شدن ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
مامان خانممامان خانم، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 36 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
 مطهره خانم مطهره خانم ، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

*دردانه قلبم*

مشتاق دیدارت

1393/6/30 9:17
نویسنده : مامان
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی خوبی گلم جات راحته؟خیلی دلتنگتم سه هفته ای میشه که به اینجا سرنزدم از وقتی اومدیم تو این خونه اینترنت نداشتیم که دیشب تازه وصل شد.20روزی هست که اومدیم بغل خونه پدربزرگم ساکن شدیم بدک نیست شکرخدا بهتر خونه اجاره ایه اما تا الان یک میلیونی خرجش کردیمسوالمتفکرخسته

دست مامانی درد نگنه و هچنین خاله زینبت که کلی زحمت کشیدن کمکم کردنزیبا.اوایل اینجا برام دلگیر بود اما عادت کردم ی چند روزی ام رفتم خونه مامانی از دست سوسکای اینجادلخور بعد ازچند روز که میخواستم برگردم کلی غمگین بودم هنوزم مثل دخترای مامانی اومدم خونه کلی گریه کردم خیلی دلم میگیره کاش اونام اینجا بودن اصلا دوست ندارم تنها باشم.

اما دلخوشیم تویی گلم ایشالله فروردین میای و زندگیمون از وجودت پرمیشه مامان جان.نمیدونم الان خوبی چی کارا میکنی اما 20 مهر باید برم سونو ان تی تا ازسلامتت مطمئن بشم به امید خدا دوباره روی ماهت میبینمبوس امید مامان خیلی واسمون دعا کن راستی خاله مامانم مهر نی نی اش بدنیا میاد انشالله که سالم وصالح باشهجشن

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان
31 شهریور 93 8:28
سلام عزیزم . انشاا... این روزها میگذره و تو خونه ی جدید هم جاگیر میشی به نی نی و روزهای خوب با هم بودن فکر کن.[قلب
مامان
پاسخ
]مرسی عزیزم آره جز فکر بهش و حرف زدن باهاش دلخوشی دیگه ای ندارم
خاطره
31 شهریور 93 10:02
سلام گلم خوبی؟ چقدر دلم برات تنگ شده بود . نی نی گلت در چه حاله؟ دکترت کیه؟ من خانم اقبال مقدم رو انتخاب کردم. ایشالله پست بعدی پر از خبرای خوبتر باشه
مامان
پاسخ
سلام خانمی منم دلتنگت بودم مرسی نی نی ام خوبه دکترم فهیمی نژاده.از دعای شما
مامان نازی
3 مهر 93 1:17
سلام عزیزم وبلاگ زیبایی داری ایشالله خدا نی نی تونو واستون ببخشه دوست داشتی به وبلاگ وروجک تو راهی ماهم سری بزن خوشحال میشم بیشتر ببینمت
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتما سر میزنم